Zobacz, dotknij, zyskaj pewność

Wiemy, że najlepiej na żywo zobaczyć jakość odbitek, materiały opraw albumów i pudełek na nie. Powiemy więcej! Rozumiemy, że klientowi najlepiej pokazać gotowy produkt, bo nie każdy potrafi sobie wyobrazić, jak piękny może być na przykład storyalbum ; ) Dlatego przygotowaliśmy dla naszych Kryształków – profesjonalnych fotografów – 3 rozwiązania.

Album pokazowy – rozwiń storytellingowe skrzydła i zyskuj klientów

Niektórzy mówią, że zdjęcia sprzedają się same… Czasami pewnie tak jest, ale jest coś, co buduje sprzedaż zawsze. ZAWSZE. To historie – wypowiedziane przez Ciebie i te, które powstaną w głowie klienta. Spotkania fotografów, szczególnie z parami młodymi, opierają się na storytellingu: gdy siadasz obok nich, opowiadasz o tym, jak pracujesz, jak mija ten dzień zza obiektywu, dzielisz się anegdotami – stajesz się przewodnikiem, autorytetem.

Niezbędnym rekwizytem w tych rozmowach – gamechangerem – jest album pokazowy, który działa jak magiczna różdżka. Dzięki niemu sprzedajesz swoje zdjęcia, swój warsztat, swój sposób ujmowania emocji, swoją dbałość o szczegóły. Opowiadasz, pokazujesz, pozwalasz wręcz klientowi, parze młodej przenieść się w czasie i zobaczyć siebie w takim albumie. Tak, sprzedajesz w ten sposób i swoje zdjęcia, i album.

Kluczowe pytanie więc brzmi:
czy masz album pokazowy?

Klienci kupują to, co widzą. Jeśli tylko o nim usłyszą, będą niezdecydowani. Dopadnie ich niepewność, gdy Ty okażesz obojętność wobec albumów. Im bardziej jesteś przekonany, że warto i zadowolony z tego, co pokazujesz, tym skuteczniej sprzedajesz, bo wierzysz w produkt – w to, że jest wartością dodaną do wykonanych przez Ciebie zdjęć.

Jeśli wolisz ominąć etap sprzedażowy, jest na to rozwiązanie: możesz wprowadzić albumy jako integralny element Twojej usługi, a nie opcję do sesji.

Niezależnie jednak od tego, którą drogę wybierzesz, mając albumy w swojej ofercie, mów o nich, pokazuj na swoim Instagramie, postuj o nich na Facebooku, zabieraj je na spotkania z klientami. Bez zmaterializowania albumu może być Ci trudniej wykreować potrzebę jego posiadania. A po co męczyć się, gdy trzema słowami zasiejesz magiczne ziarno sprzedaży: zobacz, dotknij, pomyśl o sobie w tym albumie.

Andrzej Słowik o albumach pokazowych:

„Naszym zdaniem, jako, przyznam nieskromnie, ogarniętych sprzedażowo ludzi, kluczem do sukcesu jest zrozumienie (i uświadomienie tego samego klientowi), jaką wartością samą w sobie są albumy i wydrukowane zdjęcia. A już WASZE zdjęcia na naszych wydrukach i albumach w rękach Waszych klientów to wartość jeszcze lepsza. Nasze albumy są dla Was doskonałym medium do budowania i ulepszania swojej marki osobistej. I - tu nie ma co się wstydzić - sprzedaży.”

Andrzej Słowik o albumach pokazowych:

„Naszym zdaniem, jako, przyznam nieskromnie, ogarniętych sprzedażowo ludzi, kluczem do sukcesu jest zrozumienie (i uświadomienie tego samego klientowi), jaką wartością samą w sobie są albumy i wydrukowane zdjęcia. A już WASZE zdjęcia na naszych wydrukach i albumach w rękach Waszych klientów to wartość jeszcze lepsza. Nasze albumy są dla Was doskonałym medium do budowania i ulepszania swojej marki osobistej. I - tu nie ma co się wstydzić - sprzedaży.”

Gotowy do działania? Aby ułatwić decyzję, mamy dla Ciebie niespodziankę ;) Otrzymujesz od nas rabat 50% na 3 albumy z napisem portfolio lub album pokazowy. Do wyboru masz 5 formatów dla storyalbumów lub storybooków: 20x20 cm, 20x30 cm, 25x25 cm, 25x35 cm, 30x30 cm. Na pewną będą piękne!

Przejdź do konfiguratora

Czy album pokazowy zawsze działa magicznie?

Zawsze, gdy spełnionych jest 5 złotych zasad projektowania.

Rozsądna liczba kart w pokazówce

Spójrz na album pokazowy z perspektywy klienta: jest dla niego punktem odniesienia. Jeśli umieściłeś w nim 50 rozkładówek, klienckie oczekiwania podążają w stronę tej liczby. Gdy powiesz, że „to tylko materiał pokazowy, standardowo projektujesz mniej”, już na początku współpracy serwujesz rozczarowanie, bo klient musi z czegoś zrezygnować, coś traci, a tego bardzo nie lubimy. Postaw na album pokazowy do 35 kart.

1.

Dobry projekt

Album pokazowy ma wspomagać sprzedaż i robi to świetnie, jeśli jest dobrze zaprojektowany. Myśl o nim jako o rekwizycie storytellingowym: Ty opowiadasz klientom, on wzmacnia Twoje słowa obrazem. Jeśli album jest zbiorem „najlepszych kadrów” z różnych sesji, ułożonych chaotycznie, nie podoła temu zadaniu – będzie tworzył napięcia pomiędzy Twoim słowem a widzianym przez klienta obrazem. Ta niezgodność odbije się w budowanym przez Ciebie wrażeniu.

2.

Rozsądna liczba kart w pokazówce

Spójrz na album pokazowy z perspektywy klienta: jest dla niego punktem odniesienia. Jeśli umieściłeś w nim 50 rozkładówek, klienckie oczekiwania podążają w stronę tej liczby. Gdy powiesz, że „to tylko materiał pokazowy, standardowo projektujesz mniej”, już na początku współpracy serwujesz rozczarowanie, bo klient musi z czegoś zrezygnować, coś traci, a tego bardzo nie lubimy. Postaw na album pokazowy do 35 kart.

1.

Dobry projekt

Album pokazowy ma wspomagać sprzedaż i robi to świetnie, jeśli jest dobrze zaprojektowany. Myśl o nim jako o rekwizycie storytellingowym: Ty opowiadasz klientom, on wzmacnia Twoje słowa obrazem. Jeśli album jest zbiorem „najlepszych kadrów” z różnych sesji, ułożonych chaotycznie, nie podoła temu zadaniu – będzie tworzył napięcia pomiędzy Twoim słowem a widzianym przez klienta obrazem. Ta niezgodność odbije się w budowanym przez Ciebie wrażeniu.

2.

Duma

Każdy fotograf ewoluuje, wzbija się na coraz wyższy poziom – nawet nie wiesz, jaką radość sprawia nam obserwowanie takiego rozwoju (tak, widzimy to w zamówieniach naszych klientów). Jeśli pokazujesz klientom album, który nie oddaje Twojego aktualnego stylu, który teraz zrobiłbyś zupełnie inaczej (lub którego się wstydzisz), wyczują to i nie zobaczą wartości w utrwaleniu Twoich zdjęć w takiej formie.

3.

Estetyka

Jeśli pokazujesz ubrudzony, podniszczony album, który wyciągasz z reklamówki z logo marketu to… nie sprzedasz go jako produktu premium. Gdy twórca – fotograf – nie traktuje albumu – swojego dzieła – jako czegoś wyjątkowego, to dlaczego klient miałby za to zapłacić. Pudełko na album robi wrażenie – podkreśla wartość (chronimy to, co cenne) a unboxing buduje napięcie. Emocje to jest to, co sprzedaje :)

4.

Duma

Każdy fotograf ewoluuje, wzbija się na coraz wyższy poziom – nawet nie wiesz, jaką radość sprawia nam obserwowanie takiego rozwoju (tak, widzimy to w zamówieniach naszych klientów). Jeśli pokazujesz klientom album, który nie oddaje Twojego aktualnego stylu, który teraz zrobiłbyś zupełnie inaczej (lub którego się wstydzisz), wyczują to i nie zobaczą wartości w utrwaleniu Twoich zdjęć w takiej formie.

3.

Estetyka

Jeśli pokazujesz ubrudzony, podniszczony album, który wyciągasz z reklamówki z logo marketu to… nie sprzedasz go jako produktu premium. Gdy twórca – fotograf – nie traktuje albumu – swojego dzieła – jako czegoś wyjątkowego, to dlaczego klient miałby za to zapłacić. Pudełko na album robi wrażenie – podkreśla wartość (chronimy to, co cenne) a unboxing buduje napięcie. Emocje to jest to, co sprzedaje :)

4.

Umiar

Jeśli pokazujesz klientowi setki opcji, utrudniasz mu wybór, a nasz umysł nie lubi się męczyć, więc za najlepsze rozwiązanie uzna zrezygnowanie z albumu, by nie musieć wybierać. Pokaż 1-2 rodzaje opraw, sam wybierz pomiędzy grawerem a nadrukiem i wykorzystaj swój autorytet, by klient odczuł, że podjął dobrą decyzję.

5.

Do dzieła! Jesteśmy pewni, że stworzysz fantastyczny album pokazowy!

Zamów album pokazowy

Umiar

Jeśli pokazujesz klientowi setki opcji, utrudniasz mu wybór, a nasz umysł nie lubi się męczyć, więc za najlepsze rozwiązanie uzna zrezygnowanie z albumu, by nie musieć wybierać. Pokaż 1-2 rodzaje opraw, sam wybierz pomiędzy grawerem a nadrukiem i wykorzystaj swój autorytet, by klient odczuł, że podjął dobrą decyzję.

5.

Do dzieła! Jesteśmy pewni, że stworzysz fantastyczny album pokazowy!

Zamów album pokazowy

Wzornik opraw – miej pewność, jak będzie wyglądał album

Na ekranie wszystkiego nie widać, a we wzorniku zobaczysz detale materiałów, które wykorzystujemy na oprawy naszych albumów i pudełek. Widzisz – dotykasz – masz pewność, że wybierasz kolor, teksturę, o które Ci chodzi. Także klient może upewnić się, że odpowiada mu rekomendowany wybór. Mała inwestycja, która się zwróci w zachwycie :)

Zamów wzornik

Odbitki testowe – odkryj, jaką różnicę daje nasz sposób ich pakowania

Możesz u nas wykonać – w ramach pierwszego zamówienia – do 10 odbitek 15x23 cm za darmo. Dokładnie tak: 0 zł, bez opłat za dostawę. Po prostu nas sprawdzasz :) Zobaczysz, czy odpowiada Ci odwzorowanie kolorów, jakość papieru, nasz sposób pakowania. Gotowy na szybką akcję testową? – za 2 dni robocze wywołane zdjęcia będą u Ciebie.

Zamów odbitki testowe