Wiemy, że najlepiej na żywo zobaczyć jakość odbitek, materiały opraw albumów i pudełek na nie. Powiemy więcej! Rozumiemy, że klientowi najlepiej pokazać gotowy produkt, bo nie każdy potrafi sobie wyobrazić, jak piękny może być na przykład storyalbum ; ) Dlatego przygotowaliśmy dla naszych Kryształków – profesjonalnych fotografów – 3 rozwiązania.
Niektórzy mówią, że zdjęcia sprzedają się same… Czasami pewnie tak jest, ale jest coś, co buduje sprzedaż zawsze. ZAWSZE. To historie – wypowiedziane przez Ciebie i te, które powstaną w głowie klienta. Spotkania fotografów, szczególnie z parami młodymi, opierają się na storytellingu: gdy siadasz obok nich, opowiadasz o tym, jak pracujesz, jak mija ten dzień zza obiektywu, dzielisz się anegdotami – stajesz się przewodnikiem, autorytetem.
Album pokazowy – opowiedz historię i zyskaj klientów
Niezbędnym rekwizytem w tych rozmowach – gamechangerem – jest album pokazowy, który działa jak magiczna różdżka. Dzięki niemu sprzedajesz swoje zdjęcia, swój warsztat, swój sposób ujmowania emocji, swoją dbałość o szczegóły. Opowiadasz, pokazujesz, pozwalasz wręcz klientowi, parze młodej przenieść się w czasie i zobaczyć siebie w takim albumie. Tak, sprzedajesz w ten sposób i swoje zdjęcia, i album.
ROZWIŃ SKRZYDŁA JAKO FOTOGRAF
Kluczowe pytanie więc brzmi: czy masz album pokazowy?
Klienci kupują to, co widzą. Jeśli tylko o nim usłyszą, będą niezdecydowani. Dopadnie ich niepewność, gdy Ty okażesz obojętność wobec albumów. Im bardziej jesteś przekonany, że warto i zadowolony z tego, co pokazujesz, tym skuteczniej sprzedajesz, bo wierzysz w produkt – w to, że jest wartością dodaną do wykonanych przez Ciebie zdjęć.
Nie wiesz od czego zacząć? Obejrzyj nasz mini-kurs.
W ciągu 37 minut pokażemy Ci jak najlepiej wykorzystać pokazówkę do promowania swoich usług. Dowiesz się jak ją rozplanować. Przetrzesz drogę do dodatkowego zarobku. Dostęp do kursu uzyskasz po zarejestrowaniu się w naszym panelu zamówień.
Zamawiając album pokazowy otrzymujesz dostęp do Crystal Academy – platformy dla fotografów pełnej kursów, szablonów, konsultacji i wielu innych materiałów, które pomogą Ci w pełni wykorzystać albumy, rozwinąć Twoją markę foto i przejść do segmentu premium.
Zawsze, gdy spełnionych jest 5 złotych zasad projektowania.
Rozsądna liczba kart w pokazówce
Spójrz na album pokazowy z perspektywy klienta: jest dla niego punktem odniesienia. Jeśli umieściłeś w nim 50 rozkładówek, klienckie oczekiwania podążają w stronę tej liczby. Gdy powiesz, że „to tylko materiał pokazowy, standardowo projektujesz mniej”, już na początku współpracy serwujesz rozczarowanie, bo klient musi z czegoś zrezygnować, coś traci, a tego bardzo nie lubimy. Postaw na album pokazowy do 35 kart.
1.
Dobry projekt
Album pokazowy ma wspomagać sprzedaż i robi to świetnie, jeśli jest dobrze zaprojektowany. Myśl o nim jako o rekwizycie storytellingowym: Ty opowiadasz klientom, on wzmacnia Twoje słowa obrazem. Jeśli album jest zbiorem „najlepszych kadrów” z różnych sesji, ułożonych chaotycznie, nie podoła temu zadaniu – będzie tworzył napięcia pomiędzy Twoim słowem a widzianym przez klienta obrazem. Ta niezgodność odbije się w budowanym przez Ciebie wrażeniu.
2.
Duma
Każdy fotograf ewoluuje, wzbija się na coraz wyższy poziom – nawet nie wiesz, jaką radość sprawia nam obserwowanie takiego rozwoju (tak, widzimy to w zamówieniach naszych klientów). Jeśli pokazujesz klientom album, który nie oddaje Twojego aktualnego stylu, który teraz zrobiłbyś zupełnie inaczej (lub którego się wstydzisz), wyczują to i nie zobaczą wartości w utrwaleniu Twoich zdjęć w takiej formie.
3.
Estetyka
Jeśli pokazujesz ubrudzony, podniszczony album, który wyciągasz z reklamówki z logo marketu to… nie sprzedasz go jako produktu premium. Gdy twórca – fotograf – nie traktuje albumu – swojego dzieła – jako czegoś wyjątkowego, to dlaczego klient miałby za to zapłacić. Pudełko na album robi wrażenie – podkreśla wartość (chronimy to, co cenne) a unboxing buduje napięcie. Emocje to jest to, co sprzedaje :)
4.
Umiar
Jeśli pokazujesz klientowi setki opcji, utrudniasz mu wybór, a nasz umysł nie lubi się męczyć, więc za najlepsze rozwiązanie uzna zrezygnowanie z albumu, by nie musieć wybierać. Pokaż 1-2 rodzaje opraw, sam wybierz pomiędzy grawerem a nadrukiem i wykorzystaj swój autorytet, by klient odczuł, że podjął dobrą decyzję.
5.
Do dzieła! Jesteśmy pewni, że stworzysz fantastyczny album pokazowy!
Wzornik opraw – miej pewność, jak będzie wyglądał album
Na ekranie wszystkiego nie widać, a we wzorniku zobaczysz detale materiałów, które wykorzystujemy na oprawy naszych albumów i pudełek. Widzisz – dotykasz – masz pewność, że wybierasz kolor, teksturę, o które Ci chodzi. Także klient może upewnić się, że odpowiada mu rekomendowany wybór. Mała inwestycja, która się zwróci w zachwycie :)
Odbitki testowe – odkryj, jaką różnicę daje nasz sposób ich pakowania
Możesz u nas wykonać – w ramach pierwszego zamówienia – do 10 odbitek 15x23 cm za darmo. Dokładnie tak: 0 zł, bez opłat za dostawę. Po prostu nas sprawdzasz :) Zobaczysz, czy odpowiada Ci odwzorowanie kolorów, jakość papieru, nasz sposób pakowania. Gotowy na szybką akcję testową? – za 2 dni robocze wywołane zdjęcia będą u Ciebie.
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji. Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, społecznościowych, marketingowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych.
Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w polityce prywatności?