MATERIAŁY POKAZOWE

Wyjmij wspomnienia z ekranu

Pozwól klientom poczuć, jak wyjątkowa może być ich historia, gdy stanie się czymś namacalnym. Pokaż, że ich pamiątka to coś naprawdę cennego i niepowtarzalnego. Zamień cyfrowy plik w dzieło sztuki, które zostanie z nimi na zawsze. Stwórz produkt(y) z naszej oferty, który(e) opowie Twoją historię i staną się mostem zaufania między Tobą a Twoimi klientami.

ZACZNIJ OD POKAZÓWKI

Nie musisz być sprzedawcą. Wystarczy, że pokażesz produkt!

Pokazówki robią coś, czego nie potrafi żadne zdjęcie w internecie – wywołują efekt „wow” i pomagają klientom podjąć decyzję tu i teraz. Wystarczy jedno zdanie: „Tak będzie wyglądać Wasz album.”

W świecie przesytu ekranami to zmysły dotyku i zapachu robią robotę. Właśnie dlatego pokazówki realnie pomagają Ci sprzedawać łatwiej, naturalniej i z większym luzem – nawet podczas zwykłej rozmowy o sesji.

Pomóż klientom podjąć decyzję – szybciej i pewniej

Buduj Twój wizerunek jako profesjonalisty

Podnieś wartość postrzeganą Twojej oferty

CO MOŻESZ ZAMÓWIĆ 
JAKO POKAZÓWKĘ?

Stwórz dowolny produkt pokazowy!

Z każdej kategorii możesz zamówić do 2 produktów pokazowych w okresie od 1 stycznia do 31 października.

Każdy produkt możesz wykonać jak dla klienta bez oznaczenia „produkt pokazowy”, „portfolio” itp.

Storyalbum
Grube, sztywne karty (do 80 stron), które robią wrażenie już przy pierwszym przekartkowaniu
Storybook
Elastyczne strony (do 80) – świetna propozycja dla klientów, którzy szukają czegoś subtelnego, ale efektownego.
Fotoksiążka
Większa ilość stron – aż do 180! Idealna, gdy klienci chcą zawrzeć jak najwięcej fotografii
Księga Możliwości
Produkt w pełni "edytowalny", idealny dla klientów kochających DIY. Wklej własne zdjęcia, udekoruj wedle wyobraźni.
Mini tradycyjny
Nostalgiczny powrót do ręcznego wklejania zdjęć, który u niejednej klientki wywoła uśmiech i wspomnienia z dzieciństwa
Album EKO
Sztywne, niewyginające się karty i mnóstwo szablonów do wyboru. Idealne dla klientów, którzy kochają prostotę
Tablo
Prosta pamiątka z jedną, dowolnie personalizowaną rozkładówką. Świetnie sprawdzi się dla mniejszych sesji i wydarzeń
Tripleks
Niewielkie, poręczne, w płóciennej oprawie na 3 zdjęcia. Świetne do sesji dziecięcych, rodzinnych, komunijnych.
Teczka na zdjęcia
Minimalistyczne i eleganckie, w płóciennych oprawach (zmieszczą do 50 odbitek) Idealne do wręczania zestawu odbitek z sesji
CrystalBox
Eleganckie pudełka zmieszczą do 125 odbitek, które przyciągają spojrzenia i mówią: „To nie są zwykłe zdjęcia, to pamiątka na całe życie”
Fotoobraz
Gotowe do zawieszenia (największy rozmiar do 50x70 cm), inspirują klientów do myślenia o zdjęciach jako o domowej dekoracji
CrystalBoard
Działa jak magnes: ultra matowa powierzchnia, do zawieszenia lub postawienia. Przyciąga wzrok i zatrzymuje na dłużej

Jak to działa?

1. Odbierz swoje kody zniżkowe na produkty pokazowe

Zapisz się do newslettera i odbierz kody rabatowe na całą ofertę produktów pokazowych.

Odbierz kody zniżkowe

2. Wybierz, skonfiguruj i zamów swoje produkty pokazowe

Wybierz dowolny produkt z naszej oferty. Skonfiguruj go, wykorzystaj swoje kody zniżkowe (możesz je łączyć) i złóż zamówienie.

Zamów produkty pokazowe

3. Pokaż klientom na spotkaniu, zrób zdjęcia do swoich SM

Wykorzystaj pokazówki na spotkaniach z klientami – zobacz, jak działają w rzeczywistości. Następnie zrób profesjonalne zdjęcia lub nagrania do swoich mediów społecznościowych, aby promować swoją markę.

Jak sfotografować album?
Pobierz eBook

DARMWOWY MINI-KURS

Jak zaprojektować album pokazowy?

Dowiedz się, jak skutecznie wykorzystać pokazówki do promocji swoich usług. W naszym mini-kursie pokażemy Ci, jak rozplanować idealny album, aby przyciągał klientów i pomagał w sprzedaży. Odkryj proste triki na zwiększenie swoich zarobków!

Co umieścić w albumie pokazowym?

Jak skonfigurować jego parametry?

Jak wyglądają przykładowe albumy pokazowe?

Obejrzyj kurs
DARMOWY KURS

Jak sprzedawać albumy?

Dowiedz się jak skutecznie sprzedawać albumy oraz inne produkty i zwiększać swoje zarobki w branży foto. A jeśli już sprzedajesz – doszlifuj ten proces do perfekcji.

Jak włączyć album do swojej oferty?

Jak promować albumy w swoich social mediach, czy na stronie?

Kiedy i w jaki sposób prezentować produkty klientom?

Jak dostarczyć albumy klientom?

Obejrzyj kurs

Co o pokazówkach mówią fotografowie?

"Chciałam, żeby moi klienci mogli zobaczyć na żywo, jak pięknie wyglądają zdjęcia w formie fizycznej. Album w rękach robi dużo większe wrażenie niż zdjęcie na ekranie — to zupełnie inny poziom emocji. Pokazuję je podczas spotkań z parami oraz w moich social mediach. Najczęściej słyszę: „To wygląda jak luksusowa książka!” Odkąd wprowadziłam albumy do oferty, około 70% klientów decyduje się na dodatkowy produkt. Nie pokazuję produktów tylko jako „dodatku”, ale jako naturalną część historii, którą tworzę dla moich Klientów. "

Joanna Daniluk, @shooow.meee

"Na swoich socialach najczęściej pokazuje produkty na relacjach, bo relacje obejrzy najwięcej osób :) Na rozmowy z podpisaniem umowy reportażu ślubnego zawsze zabieram se sobą albumy pokazowe i wzorniki, żeby Pary mogły dotknąć i zobaczyć jaki ogrom opraw mają do wyboru, czasem się śmieją, że dobierają oprawę np. pod kolor kanapy w salonie ;)  Na rozmowach online pokazuję albumy na kamerce i dodatkowo przesyłam Parom ofertę, aby mogli się odrazu z nią zapoznać. Niektórzy odrazu zaczynają wybierać kolor, który im się podoba. Często wspominają, że myślą o tym, aby zamówić też jako prezent dla rodziców/babci i dziadka (głównie pary ślubne).🤭 W tym sezonie ślubnym średnio co druga para mi zadeklarowała, że będzie zamawiać album :)"

Olimpia Zyborowicz, @olimpijka.fotografie

"W stories pokazuję detale, kolory okładek i przewracanie stron – żeby klienci mogli „poczuć” produkt, zanim zobaczą go na żywo. Większość jest mile zaskoczona jakością i wtedy decyduje się na zakup. Około 30–40% par wybiera album. To dla mnie nie tylko dodatkowy dochód, ale też większa satysfakcja klientów, bo dostają coś ponad same pliki cyfrowe. Ponadto album w rękach młodej pary jest dla mnie kolejną odnogą marketingu związanego z pozyskiwaniem nowych klientów. Zawsze mam go przy sobie – nie sprzedaję wprost, tylko daję zajrzeć. W większości przypadków decyzja o zakupie pojawia się sama."

Damian Więcek, @stylovacom

"Aktualnie mam już 3 pokazowe albumy, teczki jak i storyboxy. Pierwszy album ma już kilka lat, a wciąż wygląda tak samo. Wybrałam kilka najlepszych zdjęć na całą rozkładówkę. Za każdym razem, gdy prezentuję album, widzę zdumienie w oczach Klientów, którzy mówią, jak pięknie wyglądają fotografie w takim formacie. Album oraz inne produkty, pokazuję w krótkich rolkach, relacjach i w specjalnej zakładce na mojej stronie. Najczęściej fotografuję je w naturalnym świetle, aby wyglądały autentycznie i stanowiły część mojego codziennego dnia, a nie typową reklamę. Około 40% moich par decyduje się na dodatkowy album lub odbitki. To świetne źródło dodatkowego przychodu, a jednocześnie naturalne przedłużenie usługi, którą im oferuję. "

Marta Jasiukiewicz, @martajasiukiewicz.fotografia

Opinie pochodzą od klientów, którzy używali produktu lub go nabyli. Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z regulaminem opinii.

Odbierz swoje kody zniżkowe na produkty pokazowe!

Zbuduj swój zestaw pokazowy i zacznij sprzedawać więcej – bez ryzyka i bez stresu. Po wypełnieniu formularza otrzymasz unikalne kody rabatowe, dzięki którym zamówisz produkty pokazowe w specjalnej cenie.

Odbierz kody zniżkowe
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji. Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, społecznościowych, marketingowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w polityce prywatności?